It's time to Party
Of hoe KI/KI het zou zeggen...
'...
It's time to party
It's time for trance
It's time for acid
It's time to dance
...'
Eén van de dingen die ik het liefst doe, en waar mijn weekends meestal rond draaien: uitgaan. Gewoon dansen, alles loslaten en volledig opgaan in de muziek. Niet nadenken, niet bezig zijn met van alles, gewoon voelen en bewegen. Dat is het voor mij.
Als het kon, ging ik meerdere keren per week uit, zonder twijfel. Jammer genoeg is uitgaan niet meer zo toegankelijk als vroeger, vind ik. In dorpen valt er bijna niets meer te doen als je echt wil dansen, dus je moet al snel naar grotere steden. En ja… het is ook gewoon duurder geworden.
Maar dat houdt me niet tegen. De ene week ga ik naar een vriendin op kot in Gent en trekken we daar de stad in. De andere week sta ik op een festival zoals Modul’air of Full Circle. En in de zomer? Dan is het sowieso festival season, dat hoort er gewoon bij.
Voor mij is uitgaan ook meer dan gewoon “plezier maken”. Het is echt een manier om mijn hoofd leeg te maken. Even alles loslaten, stress wegdansen en gewoon in het moment zijn. Dat gevoel, die energie… dat is moeilijk uit te leggen, maar echt goud waard naar mijn mening.
Als ik één ding zou mogen veranderen aan het uitgaansleven: leg die gsm wat meer aan de kant. Minder filmen, meer beleven. Gewoon echt in het moment zitten, dat maakt het zoveel beter.