In de zomer van 2025 ben ik samen met mijn vrienden een kleine week naar Boedapest geweest. Eerlijk? Eén van de leukste vakanties die ik ooit heb gehad. We waren met acht: vier meisjes (Viki, Lore en Ella) en vier jongens (Lowie, Tuur, Stan en Thor). Een topgroep.

Overdag trokken we de stad in, verkenden we allerlei plekjes, gingen we zwemmen en deden we wat sightseeing. Gewoon chill genieten van alles wat Boedapest te bieden heeft.

Maar de avonden… die waren echt het hoogtepunt. We maakten ons klaar, gingen samen iets eten en daarna was het tijd om te feesten. En niet een beetje, echt tot we niet meer konden.

Onze dagen zaten helemaal vol, maar dat maakte het net zo goed. Veel gelachen, veel gedaan en vooral herinneringen gemaakt die ik niet snel ga vergeten.

Een reactie achterlaten

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *