Ik heb al een paar keer meegelopen in modeshows van Tiffanys, en dat is telkens echt leuk om te doen. De shows gingen door in het Waasland Shopping Center in Sint-Niklaas, en liepen eigenlijk doorheen het hele shoppingcenter. Wij vertegenwoordigden dan de winkel Tiffanys.

Het was niets super grootschaligs hoor. Gewoon mijn zus, ik en een paar oud-collega’s die er ooit gewerkt hebben. We kregen een aantal outfits en liepen dan rond door het shoppingcenter. Best simpel eigenlijk, maar toch altijd een fijne ervaring.

Waarom ik het zo leuk vind?
Ten eerste omdat het met fashion te maken heeft, iets wat me sowieso interesseert. En ten tweede omdat je toch een beetje “op een podium” staat.

Die combinatie maakt het gewoon heel leuk om te doen, en het blijft iets waar ik graag ja op zeg.

Een reactie achterlaten

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *