Om de twee jaar is er in onze turnclub een turnshow waar alle groepen van de club aan meedoen. Dat was voor mij altijd één van de leukste dingen aan turnen. Niet alleen de show zelf, maar ook alles ernaartoe: het proces.

De turnshow van 2020 blijft voor mij echt de beste ooit. Het thema van mijn team was The Greatest Showman, en alles klopte gewoon. De choreografie, de muziek, de sfeer… Het zat zo mooi in elkaar dat het voor mij moeilijk te overtreffen is.

De trainingen richting de show zijn ook altijd superleuk. We proberen nieuwe dingen uit, leren nieuwe stukjes en werken samen aan iets waar iedereen naartoe leeft. Dat zorgt echt voor een leuke vibe in de groep, omdat alles nieuw is en je samen iets opbouwt voor het podium.

En de shows zelf… die geven zo’n kick. De spanning, de energie, het optreden voor publiek, dat maakt het toch wel speciaal. Het is telkens weer iets waar ik naar uitkijk.

Een reactie achterlaten

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *