DnM
Terpsichore- Bornem
Hobby
Hiphop
Het proces
01
02
03
Ik ben het leven eigenlijk altijd als gymnaste doorgegaan in het wedstrijdteam. Vanaf mijn 5 jaar tot op de dag van vandaag. Met als gevolg dat ik nooit echt de tijd had om een andere hobby te beoefenen. Tot het moment dat ik stopte met het wedstrijdteam van turnen.
Het jaar nadien ben ik meteen beginnen dansen. Ik wilde al heel lang hiphop dansen, dus dat was een logische keuze. Het eerste jaar zat ik in het beginnersniveau. Je moet ergens beginnen, zeker? In mijn tweede jaar heb ik meteen auditie gedaan voor de twee wedstrijdteams, met de hoop dat ik er voor eentje door zou zijn. Je hebt twee teams: JnM en DnM.
Ik had het geluk dat ik op beide audities door was. Er waren tranen van geluk. Ik kon eigenlijk niet geloven dat ik eindelijk kon doen wat ik al zo lang wilde. En vanaf dat moment zat ik in DnM. Mijn eerste jaar hiphop vond ik heel leuk. Je leert niet alleen het team beter kennen, maar ook de stijl zelf. Alles was nieuw en uitdagend, maar dat maakte het net zo interessant.